Tonåring!

Ja! Idag blev jag 13 år! Wow, asså! :D
Jag fick bla en bas box till datan, nu på morgonen. Så idag ska jag spela musik på högsta volymen!
Ska snart till skolan och hålla i en redovisning, som skulle varit klar för en vecka sen...
Det är inget som är fel på mig, snarare mina lärare. De tar allt i sista minuten:/
Och glömmer bort vissa saker, och tar de senare...':/
Ska förbereda mig nu, och packa väskan. Ha en skön dag, 30 Maj! Hejdå!             //Felixiz


Min fågel var osså med och firade mig!:D
När jag kom ner till han hoppade han ut från buren och visslade
Välkomnande. Härlig start på dagen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0