Så gött med Fredag- Med Bildbomb!!:)

Äntligen FREDAAG!!
jag slutade tidigare idag. Jag längtar verkligen till söndag, då jag får träffa min söta Nizir!
Jag red inte i söndas för det blev helt enkelt inte av..:(
Så nu längtar jag ännu mer till Söndag! Snart ska vi börja med ridlägerna, så det kommer man längta till så himla mkt! Tänkte informera er om att jag inte kmr att blogga i helgen, iaf lördag och söndag morgon. Kmr inte ha tillgång till datan. Det får ni bli vana vid. Jag kmr heller inte ha tid att sitta vid datan på lördagar. Men idag ska jag försöka blogga så mkt som möjligt:) Ha det gött! Bloggar snart igen!                                              //FelixizBlommande blommorhavetHavet;)HavetSkugga;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0