Min Dröm slog in!

Vill bara informera er om att min dröm slog in!
Jag stod ute på fältet och tänkte på hur bra jag egentligen har det. Jag tänkte på Nizzan och utan att tänka på vad jag gjorde sa jag tyst: Nizzan, jag saknar dig såå mkt. Och då såg jag någonting bakom mig i ögonvrån och kollade bakåt. Där, långt borta, yrande i dammet från gruset, kom en galopperande brun hät. Jag blev helt till mig och bara stirrade. Det var då jag förstod hur mkt jag saknade Nizzan. Så otroligt mkt att jag skulle kunna börja gråta hur mkt som helst. Ni undrar säkert vfr jag inte sticker till honom, men är långt borta från mig och det tar en halvtimme att åka till honom. Visst, jag skulle gärna offra det, den tiden, men... Jaa, jag har ju andra saker att göra, och nu har jag ju en sak att längta till. Eller hur? Nizzan... Jag önskar att jag får träffa honom snart!!
Dagens låt: James Blunt – You're Beautiful
Dagens mening: Om du har något som du längtar otroligt mkt efter, tänk inte då på att du måste åka dit, utan låt dig vänta ett tag så att du blir riktigt längtansfull och när du väl får det du vill ha kommer du njuta hur mkt som helst. Så ett tips, om det är något du längtar jätte mkt efter, låt dig vänta ett tag till så att du blir riktigt glad när du väl får de du vill ha!
Okej. Detta är antagligen sista inlägget för idag, så ha det gött(miss U nizzan)!! //Felixiz



Solnedgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0