Lyssnar på musik och har en extremt jobbig huvudvärk

Helloj!!
Jag ringde nyss sosso, och jag är så glad! Har undrat hela dagen, och nu fick jag reda på det jag längtat efter!!
Jag har en fruktansvärt jobbig huvudvärk men lyssnar ändå på musik. Det är inte sån där lungn, fioli musik(lol), utan pump- pump musik, alltså techno. Men det är ju okej med huvudet(än så länge...). Idag hade jag tänkt mig skriva på min berättelse, Horse Power, för den ska vara klar till min födelsedag. Alltså, nu, imaj. Så jag tkr att jag borde sätta fart. men iaf. Jag satte det åt sidan, och var med en kompis istället;) Mycket trevligare. Vi hade askul och imorrnär det skola igen. Har en tråkig spanska läxa, men den tar jag mig an. Såklart. Tänkte ge er dagens sista inlägg. detta. så då får ni Dagens låt och Dagens ord/mening nu, så hörs vi kanske imorrn?? Love u!  Nizzan, I Love U From My Heart<3
Dagens låtar: Adele -Rolling in the Deep      Britney Spears- Till The World Ends            Ha det gött!//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0