Lyssnar på Cody Simpson och skriver berättelse

Hej!
Just nu sitter jag och lyssnar på Ciody Simpson och skriver berättelse. Jag har lovat mig själv att göra färdigt HP innan min födelse, om ca. 3 veckor, så det är ganska stressigt. Jag har hållt på med berättelsen i nåt år nu, för jag har inte haft tid så ofta, så det har liksom blivit längre tid som man dragit ut på den. Men jag har bara lite kvar. Så det är ju bra:)Kanske ni får ett smak prov nån gång, när den är färdig, kanske? (Y)
Just nu måste jag gå, för en kompis vill snacka med mig på Skype, så jag kmr inte blogga mer idag, för att det är såhär ctt berättelsen måste bli färdig. Hejdå(jag saknar fortfarande Nizir... Och mitt sommarhus...)!  //FelixiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0