Lyckad Lördag- Instängd i ett rum i ca. 1 och en halv timme

Hej!
Är just nu hos sosso. Men dagen har inte precis varit den bästa i mitt liv... Sosso tyckte däremot att det var världens roligaste händelse...Jo, men iaf. Jag och hon skulle stänga dörren till mitt rum i min sommarstuga. Då råkade sosso snava på en sladd, och dören stängdes- det var det som gjorde min lördag så hemsk. Handtaget gick av, och sosso bara stod där med handtaget i handen och fnissade. Jag menar, ett handtag som går av bara sådär? Inte precis världens vanligaste grej...?Sen kom vi på att vi befann oss i en väldigt obehaglig situation. Dörren stängd, handtaget av, och nycklarna hängde EXAKT utanför vår dörr till det rum vi befann oss i. Det var nog det som retade mig så mkt. Om vi bara hade haft nycklarna skulle Sosso ha kunnat krypa ut genom fönstret och låst upp dörren som vi stängt, och allt skulle ha varit löst. men så enkelt var det ju såklart inte...Plötsligt började det åska- vilket fick mig att nästan börja gråta. Jag är LIVRÄDD för åska, och jag kunde verkligen inte sitta stilla. Däremot kunde sosso det och när jag inte tittade på skrattade hon ihjäl sig. Nu, i efterhand, kan jag såklart skratta åt det, men när jag väl satt där, instängd i ett rum med min bästis, fattade jag inte hur hon kunde asgarva åt det. Jag menar, vi satt instängda i ett rum, utan nån hjälp typ... Men sen ringde sosso sina föräldrar och hon berättade för dom vad som hänt. De sa att vi skulle ringa till mina föräldrar och be dom att komma hit. Smart, I know! Så då ringde jag hem och min brorsa svarade. Jag fick vänta i tellen tills min pappa kom ut till oss, i sommarstugan. Och otroligt(lykligt vis)kunde han öppna dören- och vi var fria! Pappa fixade dörren och handtaget, sen åkte han iväg igen. Sosso asgarvar fortfarande åt det, och jag måste hålla med om att det var askul, alltså, det är askul nu när jag tänker på det.
Vet att jag inte skulle skriva idag, men jag fick lite tid åt bloggen ändå:) Imorrn är det Nizir som gäller. Jag hoppas jag lyckas galoppera, håll tummarna för mig;)  Hejdå!                           //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0