Jobbig skoldag och tråkiga lektioner

Jo men hej!
Kom hem från skolan för ett bra tag sen. Lyssnar på musik, men inte ens det kan pigga upp mig idag.
Idag hade jag först spanska, där jag fattade 0.0%. Hm, ja sant. Och en cyklade jag tillbaka till skolan, där vi fick vänta ett bra tag för att sen gå vidare bort mot en fotbollsträning. Bara att gå dit gjorde ont i fötterna. Det är ingen lång bit att gå, men jag har ont under foten, så det ställer kanske till det en aning??Aa. Och sen när vi väl var framme hade vi ca. 10 minuter på oss att byta om och göra oss klara. Kanske är ganska mycket tid, men jag visste inte hur man satte på benskydd, så det ställde till det en aning för mig, kan man säga... Och sen spelade vi fotboll och hade urtråkiga övningar. Men det som tröttade ut mig var de 3 varven vi VÄRMDE upp med, och det ar inte lkikson 3 varv runt ett hus eller så, nej nej, såklart överdrev de lite... 3 VARV RUNT EN FOTBOLLSPLAN!äh, det kanske är lite, men jag blev iaf trött efter 3 varv... Dålig kondis, I know. Men iaf, det förstörde hela dagen för mig tyyp. Och sen när vi spelat i nån timme- eller mer- så gick vi hem igen- efter att vi duschat då, såklart. När vi kom till skolan igen(som jag kalllar hem) åt vi lunch. Tacos! Yeah!!Sen hade vi rast och tillslut hade vi vår sista lektion- och det vara bara snack om ditt och datt, lite som att man somnade. Och han som sitter bredvid mig satt och flätade med häftmassa och var solt över att han kunde göra en fläta- beacuse de andra killarna i vår klass inte kan fläta. Men liite jobbigt att han bara satt där som en bagare... Men iaf, en lutade vi. efter en timme efter rasten. Nu måste jag gå, men jag tänker ge er Dagens låt och Dagens ord/mening. sen kanske det kommer ett inlägg liite senare, men det är inget jag kan lova...   
Dagens låt: Afrika- ToTo   Och sen en annan som jag inte vet vad den heter....
Dagens ord: Hjärnan           Dagens mening: Hjärnan börjar inte fungera föränn du gett den något att fundera på- som en skrivmaskin utan något att skriva efterNajsig pool, eller hur? Det är sommar det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0