Jag längtar verkligen supermkt till Söndag!!

Jag längtar jut nu otroligt mkt till Söndag!!Morsdag, men det är inte därför. Andledningen är... Att jag ska rida då såklart! Bästa dagen på veckan, ni vet?? Jag saknar Nizir så otroligt mkt och jag vet inte om jag kan vänta i några dagar till, för min längtan är så otroligt stor, och ja... Jag saknar Nizir helt enkelt! Men jag får väl stu ut några dagar till, I guess?? *Suck* Det blev väldigt mkt inlägg idag, märkte jag, vilket bara är kul, för jag brukar ju inte ha tid så ofta till det. Men nu har jag det:)    Tänkte gå ut och fota lite, lite senare. Får se hur det blir med de... Men iaf, jag har inte så mkt mer att säga... So I Guess.. Bye! see Ya!                  //FelixiZ


Vinter- Nää! Tur att sommaren äntligen är här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0