Godnatt...?

Tjoo!
Jag är ganska trött idag, kanske beror det på att jag och min kompis var ute hela dan igår- alltså hela dagen. Men det var verkligen skönt!Jag sov jätteskönt, men är tyvärr super trött idag. Imorgon ska jag och mina kompisar, i en grupp i skolan, träffas väldigt tidigt på morgonen, och sen ska vi ut på en såkallad "skåneresa", som hela klassen gör. Vi kommer vara ute i naturen hela dagen och jag lääängtar verkligen!! Imorgon är det tisdag, och jag kommer antagligen bara slappa när jag väl kommer hem, och sen ska jag läsa lite. Och träna på min spanska läxa. På onsdag har jag studiedag, så jag ska försöka lägga in så många inlägg som möjligt, så ni får lite att läsa;)
Eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorrn tänkte jag förbereda mig nu, så att jag har det klart till imorrn.
Förresten, i söndas fick jag 1 galopp språng!Heja mig!;) Snart kan jag rida vackert, och elegant. Så underbart!
Ha det gött så får vi se om det blir några inlägg imorrn, håll utkik!(Y)
<-- Solnedgången- havet- för en vecka sen. verkligen vackert, eller hur??:) Nu kanske ni förstår varför jag älskar naturen och havet? Och solnedgångarna för den delen;) //Felixiz

Kommentarer
Postat av: E

solnedgångar är vackra, jaa. Fin bild, btw. gillar osså solnedgångar

2011-05-25 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0