Ett uppehåll och imorgon går jorden under... eller...?

Tror ni på att jorden kommer gå under imorgon?
Jag vet inte riktigt om jag ska tro på det. Iaf inte att de döda ska väckas upp ur sina gravar och ta över jorden. Liite fantasifullt, eller hur??Men idag så har dagen inte varit så himla hemsk- sista dagen i våra liv, enligt nån. Jag hade ett så kallat Husensjölopp och jag kom före 2 av klassens snabbaste tjejer. Stolt;) Jag kom väl på 6 eller 7 plats...
Bra, tkr jag,eftersom vi är 33 st i klassen... Jag var iaf inte en av de sista:)
Efter Loppet åt vi sen gick vi till skolan ingen, eftersom loppet höll till i en park. När vi var på skolan gick jag hem, eftersom vi slutade då. Jag duschade, sen gick jag och en kompis till bibblan. Efter bibblan gick jag hem och sen kom min kompis och gemensamt åkte vi till ett Poolparty hos vår kompis. Kvällen var najs och i helgen ska jag och sosso va. Hoppas vi inte blir inslåsta i rummet igen...:D Hejdå!       //Felixiz
Dagens Låt: James Blunt- Your beautiful
Dagens mening: Ta vara på varje dag och tänk på att denna dagen, just denna, är den sista i ditt liv, så ta vara på varje sekund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0