Dagens Hiss och Diss!!

Är snart klar med läxorna till provet imorrn... Har bara religionen Kristendomen kvar, så det är ju snart klart. Men jag kan ju det mesta om Kristendomen, eftersom många är kristna här i Sverige. Idag sa min kompis, att man är kristen om man är döpt, so I guess att hon har rätt. Hon brukar ha rätt förstår ni;)
Dagens Hiss: När håret är perfekt
Dagens Diss: När folk låtsas som om de är nån annan än vad de egentligen är
Dagen låt: James Blunt- Carry You Home
Dagens mening: Låt dig vara dig själv och bry dig inte om vad andra säger. Stå för den du är!!
Dagens ord: Musik              Förklaring:Musik gör en glad och på bättre humör, nästan alltid!
Sådär! Bloggar kanske vidare sen. Får se... Ska plugga lite på Kristendomen nu, som sagt... Jag är ingen pluggis eller så, men man vill ju inte vara urusel eller få dåliga betyg. Allt som gäller skolan måste man vara nogrann med. Chiao!!                                             //fEl!X!z

Visst är palmen söt?!(Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0