Sjuk idag

Godeftermiddag!!
Idag har jag varit sjuk. 
Idag har jag haft otroligt tråkigt, vilket man oftast har när man är sjuk. Jag har gått runt och haft tråkigt, har gjort lite läxor så att man slipper göra de imorrn och på torsdag.
Tänkte iaf ge er Dagens låt och Dagens ord/mening, för det har jag ju inte gjort:b
Jaha, då är det väl bara att ge er den efterlängtade låten och det efterlängtade ordet eller meningen.

Dagens låt: Viktorious- When We Were 10
Dagens ord/mening: Även om det inte verkar vara så som du tror kanse det ändå är så. Allt är möjligt, men ta inget för givet

Ja, varsågoda;P
Kanske lägger in fler inlägg senare, men jag kan inte lova något...
Men ha det gött och håll utkik!!<3           //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0