Musik är Livet

Hej igen allesammans!
Har ni tänkt på en sak? Musik är livet. Jo, det är sant. Musik är Livet. Vad skulle livet vara utan all musik? Tänk, Sverige blev ju känt tack vare musiken, kan man säga. Abba. Tänk om Abba inte funnits!! Ja, så tråkigt!Men musiken har ju funnits låångt innan det, låångt tillbaka i tiden.
Jag har inte hunnit blogga på några timmar nu, men jag har gjort massa andra saker.
Och nu ska jag tydligen sticka igen. Nu ska jag äta. Men håll utkik efter fler inlägg, för de kmr väl snart fler antar jag. Jag kommer nog blogga det mesta av kvällen, så håll utkik!Ha det gött!!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0