Lördag Morgon

Tjenaa!!
Jusst nu sitter jag och lyssnar på musik, SKilleT, of course!
Har lyssnat på musik sen jag vaknade;P
Antar att dagens ord blir musik elr nåt;P
Skulle inte vara konstigt. just nu är klockan 08.16. Ja, jag vet att det är en tidig lördag morgon, men jag vaknar nästan alltid vid denna tiden på helgerna. Helt sjukt, jag vet! Men sån är jag. Jag vill inte att det ska vara så, men så är det. Fast det finns ju såklart positiva saker med att vakna så här tidigt, även om ni kanske inte tror det...
Jo, för det första så försvinner inte dagen pga att man inte sover bort den. Sen så får man uppleva så mycket mer när man vaknar så här tidigt. Ja, jag vaknade ju inte 7 eller så... Ni kanske tror halv 8, men nej.. tidigare än 8 och 7.... Halv 7. Helt sjukt! Jag vet! Men jag tror jag vaknade av solen eller fågelsången utanför. Och då får man ju faktiskt inte klaga, eller hur?;P
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ringa en kompis? A, det blir nog så. Sen ska jag bara vara ute i naturen hela dagen, vilket jag faktiskt brukar göra på helgerna(även på vardagarna), eftersom jag är en sån naturmänniska. Jag älskar verkligen naturen! Så det blir nog så, att jag sticker ut och är i naturen. Hahha, låter som en vuxen, men jag äääälskar verkligen naturen! Ikväll är det rätt så bra pogram.
Körslaget- Vet inte riktigt om jag ska titta på det. Kanske... Eller kanske inte... eller... (kl. 20.00)
National treasure- På 4:an om någon är intresserad. En actionäventyrs film(kl:21.30)
The Bourne ultimatum- på 6:an. Även det en Actionfilm. (kl: 21.00)
Sen finns det ju fler, men detta är väl kanske kvällens höjdpunkter...
Ska snart läsa på boken jag läste igår. Alltså... OMG VAD BRA BOK!!
alltså, fr. mig får boken 10/10 poäng. Ja, den är faktiskt riktigt bra. Vet inte riktigt vad boken heter, för den har liksom "inget namn". Låter skumt, jag vet, men den har verkligen inte något namn!
Men nu måste jag bara fortsätta läsa på boken som jag slutade läsa igår. Ha det gött!!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0