Lördag Förmiddag

Tjoo!!
Snackar med Sosso( min bästis) och lyssnar lite på musik. Jag ska snart ner och äta lunch. Har ingen aning vilken låt jag ska ta till dagens låt... Jag har ju lyssnat väldigt mycket på SKilleT, så det blir ju självklart en SKillet- låt då.
Dagens ord/meing vet jag redan. Det är nog inte vad ni tänkt er, men något väldigt viktigt som man ska tänka på var man än befinner sig. Och det är en mening.
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken låt jag ska ta... Och inte vet jag heller vad jag ska göra idag. Det är lördag förmiddag och dagen håller på att övergå till efter´middag. Mm... Har ni sett vårblommora? Nice, I Know;D
Men alltså jag vet inte vad jag ska hitta på idag. det var planerat att skiva på Horse Power, men det var igår det. Idag ska jag nog vara med min bästis. Det är nästan helt bestämt. Det ska bli så kul! För vi har inte träffats på jättelänge, men dock pratat med varandra i telle varje dag.
Hahha. Vi är telle- nördar kan man säga...x) Håll utkik efter fler inlägg för det kmr säkert fler, I promise!
Ta hand om er
medan ni väntar på mer
bloggen här
när jag finns där
som kan skriva till er
så vänta på mer!

Dagens låt: Monster- Skillet
Dagens ord/mening: Tänk så bra ni har det. Sluta klaga, och vänd det negativa till det possitiva//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0