Läser as bra bok!

Just nu läser jag en asbra bok! Jag sitter och snackar med min bästis Sosso på Skype. Vi snackar varje dag, i telefon och på Skype. Och varje fredag är vi inne på datan och spelar spel, och lyssnar på musik.
Men iaf, just nu sitter vi och läser i våra asbra böcker! alltså, då menar jag verkligen ASBRA böcker! vi är liksom uppslukade, kan inte göra nåt annat än läsa, läsa och läsa. Så nu måste jag bara läsa vidare. Jag kommer inte blogga mer ikväll men jag bloggar säkert mer imorrn, Lördag. Ett litet inlägg blev ju detta, men jaa, måste ju informera er om när jag kmr blogga o inte blogga. elr hur?;)
Så sov gott, Ha det gött och håll utkik efter fler inlägg imorrn!!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0