Godmorgon!

Godmoron allihopa!!
Hej och godmorgon. då har jag också vaknat. Igår hann jag tyvärr inte blogga på kvällen men idag ska jag försöka blogga lite fler g. Idag är det engelska läxa och matte läxa på schemat. Eller, vi ska göra test i engelskan och sen ska vi lämna in matteläxan. Men matteläxan är redan inlämnad och Engelskan kan jag;D
Igår skrattade jag asmycke, på kvällen asså. Jag tittade på klipp på Youtube, bla på Skillet. I Love SKilleT!!
De skämtade asmycke och jag satt och typ höll på att trilla ner på golvet så mycket jag skrattade. Jag brukar faktiskt inte skratta så mycket när jag tittar på Komedi filmer eller "roliga" klipp, men denna g. gjorde jag det. Hahha, snacka om kul!! jag skrata fortfarande åt det!! men nu måte jag gå ner och fixa iordning mig. Klockan är ju iochförsig bara halv 7, men jag har varit uppe sen 6(fråga mig inte varför) så nu tycker jag att jag kanske borde fixa iordning mig. Så jag blogga vidare sen. Ha det gött!!
//Felixiz

Kommentarer
Postat av: Juliusadina

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-10-17 @ 15:43:52
URL: http://juliusadina.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0