Dagens låt

Så, då har man ätit vofflor och lyssnat mer på musik. Jag åt ju upp för ett bra tag sen, men iaf.
Nu ska ni få Dagens låt och Dagens ord/mening!!
Jag tror redan att vissa av er har listat ut vilken dagens låt är. Igår var det Hero(Skillet), och idag ska det bli...
Dagens låt: Monster(SKilleT)
Dagens ord/mening: Blåmärke

Okej, jag antar att ni vill ha en förklaring till Dagens ord Blåmärke?? :P
förstår er. Jo, imorse när jag vaknade hade jag blåmärke på armarna. Och rejält ont. Det var bara för att jag hade jätte kul igår med mina kompisar, men jag slog mig ibland, av nån konstig andledning. Jag menar, jag brukar aldrig slå mig, och plötsligt slår jag mig och får blåmärken överallt! Hopplöst! Men iaf, det är därför Dagens ord är Blåmärke. Hahha. Imorgon är det lördag!!:)
Jag har inte planerat dagen men jag antar att det kommer bli grymt kul!! Fast jag brukar mest slappa på lördagar, och veckans viktigaste dag, enligt mig, är Söndan. Jag vet att många av er HATAR den dagen, men för mig så betyder den väldigt mycket. Jag får träffa Nizzan, veckan är över(liite tråkigt faktiskt) och en vecka kmr börja. Sen hittar jag på så mycket roliga saker på söndan så den blir väldigt rolig för mig;D
Nu ska jag snart börja läsa på en mycket bra bok. Den har fått jätte bra omdömme och jag vet att den är riktigt bra!
Så ha det gött!!
/Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0