Vi hörs imorrn alla goa läsare!


Åskmålnen i går

Regnet igår

Havet igår

Regnet i lördas

Himlen i helgen

Regnet igår

När jag och min kompis var ute och sprang igår


Detta var inte alla bilderna från min helg, men alla blev inte heller så bra. Men jaa....
Blir inte mer bloggande för idag iaf, så vi hörs väl imorrn alla goa läsare! //Felixiz


Om ni vill ha en ledtråd till imorrn- Pysslet- så kan jag ge er en bild, så får ni gissa er till vad det är för pysseltips jag tänker ge er imorrn;)

Lite svårt? Jo, det är det faktiskt. Just den här behöver ju inte vara saken som man måste göra till pysslet... Ja, ganska kompliserat att förklara, Men det jag menar är, att just det jag skrivit här på bilden, coh ritat, det behöver inte just DU också göra på din pysselgrej. Du får rita, skriva eller klottra vad du vill på din pyssel grej! Låt fantasin flöda när du gör pysslet! Det kommer imorrn, så håll ögonen öppna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0