Världens bästa helg! Bästa starten på sommaren!

Ja! Då är man hemma igen från att ha varit ute i sommarstugan. Min vecka har varit perfekt och den här veckan... Den går inte at beskriva med ord! Men i vilket fall som helst så har min vecka sett ut så här:
* Måndag: En vanlig skoldag
* Tisdag- Tivoli med klassen
*
Onsdag- Sovmorgon och vanlig skoldag
* Torsdag- Fest med några kompisar
* Fredag- Trött
*Lördag- Sov över med min bästis, den bästa helgen NÅNSIN!
* Söndag- Slappat

Okey, min veka det antar jag.... Mina favoriter: Tisdagen, Torsdagen och lördagen. Vilka höjdare, och bäst på sina sätt! Tisdagen hade mkt spänning i sig, Torsdagen var rolig på alla sätt och vis, och Lördagen var så speciell. Jag och min bästis, Sosso, sov över i min stuga. Vi hade verkligen askul, och gick väldigt mkt den dagen. Vi fick uppleva många roliga saker, bla kom en man fram till oss med en stor hund och började prata om vädret medan hunden slickade på mina händer. Jahapp...XD
Sen halv 10 på kvällen gick vi ner på stranden och tog ett KVÄLLSOPP! hur sjukt roligt är inte det va? HALV 10!! hahha! Och det var inte ens kallt! Hahha!xD
Så min vecka har varit en mycket bra och rolig vecka. Ska dra nu, men ger er lite bilder från veckan lite senare, bla några foto på en tunna där en fågle bytt bo i. Ganska knasigt men roligt xD hejdå! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0