Trevligt väder!

Vikket gött väder det är idag!:D
Tidningarna säger att detta är den enda dagen det är sol, och att det blir regn och mulet sen- denna veckan, kanske nästa oxå.
Jag blir trött på sånt! Det har ju bara varit soligt i fyra dagar! Jaja...
Idag ska ja iväg till bibblan. Behöver ju lite böcker till helgen;)
Har redan läst ut de jag lånade i förra veckan x)
Ändå var böckerna på 200 sidor/ bok ungefär. Och jag lånade tre/fyra böcker. Ajja. Blir inte så mkt bloggande idag. Vill ju vara ute i solen när den nu äntligen är framme;) Gäller att passa på jue!;)
Idag ska ni få dagens låt och lite boktips;) Ha de gött! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0