Sveriges Nationaldag

Hej på er alla!
Idag är det Sveriges Nationaldag och det är OTROLIGT varmt!
Idag har jag inte tänkt göra så mkt. Än så länge har jag lyssnat på musik- 2 fantastiska låtar- och läst. Sen har jag ju såklart ätit frukost och lunch;) Bilderna på fågelboet i tunnan har jag tyvärr inte överfört till datan ännu, så de kmr nu att få lite senare hade jag tänkt;) Jag kom att tänka på en sak idag... Tänk vad hemsk världen är... Det finns en artist- Chris Medina- och han är så himla begåvad! Vad jag har förstått så friade han till sin flickvän och två veckor innan de skulle gifta sig eller nåt sånt råkade hon ut för en olycka. Och idag behöver hon hjälp med att gå och sånt. Tror till och med att hon sitter i rullstol. Chris ställde upp i Idol för ca. 4 månader sen eller nåt, för det ville hans flickvän, och han är verkligen begåvad! Man gråter när man lyssnar på honom... Han har sån kärlek i hans röst, och låten han gjort- What Are Words- är så pampig! Det var nån som hade frågat honom varför han inte lämnade henne eller nåt sånt, och då hade han sagt ; men det är ju nu som hon behöver mig som mest.Han har alldeles rätt! Jag fattar inte ens hur nån kan fråga en sån sak som varför han inte lämnar henne?  Vet inte om jag fattat rätt, men i vilket fall som helst, världen är ganska otrolig. Jag tkr verkligen ni ska lyssna på hans låt; What Are Words. Jaa... Den andra låten jag lyssnat på idag har ni säkert hört; Jesse McCartney med Just So You Know. Den släpptes 2006 tror jag. Ganska gammal, men riktigt bra! Det var mina två låttips. Har fått ena låten som tips från en kompis, och sen den andra har jag lyssnat på te gånger men låttitlen fick jag av samma kompis som gett mig den förra låttitlen. Stort tack till henne! Sen skulle jag vilja tipsa er om en bok osså, denna:

Kanske man inte ser så bra, men boken heter iaf Inga Livstecken och är skriven av Inger Frimansson. Riktigt bra.
Sådär. Nu måste jag ut i det fina vädret, så vi hörs väl senare! Chaio!!//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0