Sovmorgon till tio över tio, men ändå är jag uppe...

Öhh!!
Trött som en guldfisk! Äh, inte vet väl jag, men trött är jag... Igår hade jag askul! Jag och min klass var på Bakken, om jag inte nämnt det innan. Vi var där från 2 på eftermiddagen till nio ungefär. På kvällen. Vi hade askul. Fast, det kanske man brukar ha på tivoli och sådant?;P
Jag åkte inte så mkt, eftersom jag är höjdrädd, men jag åkte det mesta och jag hade jätte kul!
Den roligaste karusellen tkt jag var Bläckan;) Hahha, men den är faktiskt rolig!
Jag kom hem- alltså hem hem- runt 10 på kvällen. Sen var jag så trött så jag gick och la mig klockan 11;P
Även fast vi har sovmorgon idag!x)
Bilderna från igår kmr komma lite senare, eftersom jag inte hunnit föra över dom till datan, och sen har jag inte tid eller ork heller- eftersom det nog är ganska många. Ska hur som helst sticka ner och äta frukost. Ha en skön dag, sista dan i veckan skulle jag tro, eftersom det är Kristi himmelfärds dag imorgon, o då brukar de flesta vara lediga.
Hejdå!    //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0