Sommar, sommar... SOMMAR!

Det märks att det är sommar. Verkligen. Gött väder, härligt klimat, lite slappt lov men helt okey. Hade inte tänkt mig att lovet skulle bli så slappt, men nästa vecka kör mitt lov igång på RIKTIGT! Och om några veckor sticker jag iväg på ridläger och ska umgås med hästar varje dag, måndag till torsdag!;D
Gött!(Y) Då ska jag träna på min galopp, som jag aldrig riktigt får kläm på..:/
Dumt. Galopp som är så härligt, så ENKELT, men jag klarar inte av det:/ Jag blir rädd. Bilderna sen jag trillade av komer upp... Det är det som sabbar allt. Jag försöker tänka på att den hästen jag har nu inte är den som jag hade innan, som kastade av mig, men det spelar ingen roll. Jag blir lite rädd, fast jag vet att den hästen jag har nu är säker. Han är så perfekt, Nizir, och det gör ont i mitt hjärta när jag sitter där på hästryggen och känner att Nizir vill galoppera. Men jag klarar inte av det. Jag klarar av att starta, för det mesta, men det är svårt att veta hur man ska sitta. Men i sommar, då ska jag köra stenhårt på ridningen, på galoppen. För min egen och Nizirs skull. Det är mitt mål denna sommaren(Y) Ska snart ut och sola lite. Tydligen blir det sol idag igen, trots allt tidningen sagt, så det gäller väl att passa på. Detta är kanske sista soliga dagen på flera veckor..? Ha en skön dag!//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0