Solen tittar fram;)

Solen har äntligen börjat titta fram! Tänkte gå ut och sätta mig och sola lite;)
Det är ju sommar, så vrf inte?
Har inga planer för idag, vilket gör mig lite rastlös. Jag vill ju göra något på mitt lov!
Orkar dock inte göra något... Förrutom att blogga x) Blir väl det jag får göra idag, blogga och sola.
Men det är ju oxå najs! Ska sen fixa lite bland mina ridgrejer- hänga upp allt och göra så att allt hänger snyggt.
Hatar att ha oreda- speciellt bland mina ridsaker. Men innan jag börjar fixa bland alla ridgrejerna ska jag sola lite, äta lunch och fixa lite roliga saker till er;) Ha det gött i solen(om nu solen är framme hos alla) så hörs vi snart igen!;)
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0