Snabbt inlägg...

Ja, som jag sa innan idag skulle det bli ett litet inlägg idag.
Dagen idag var helt okey. Rolig, precis som mina onsdagar är;)
Slöjden var det bästa med dagen, förrutom min kompis redovisning då. Hon bjöd på nån Tahländsk efterrätt. Lite speciellt;) Men slöjden iad, den roligaste någonsin, Tyyp!
Vår lärare gick runt och sjöng hela tiden, och sen så var det sista lektionen slöjd vi har på den skolan, så det var en ganska speciell lektion. Med speciell menar jag rolig. Ska nu snart iväg, så jag kmr inte ha tillgång till datan på ett tag... Men jag kmr såklart slänga in något inlägg ikväll. Vi hörs! Tjaddå!//Felixiz

Sommaren har äntligen kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0