Ser ut att blir regn- Idag igen

Ser ut att blir regn idag igen.
Idag gjorde jag ett pricktest, för att se vad jag är allergiskt mot. Har lixom haft allergiattacker ett bra tag nu.
Som tur var hade jag inte så stor allergi mot häst, utan mest allergi när det gäller pollen och gräs. Sen har jag lite allergi mot katt häst och hund, men inte så mkt som tur är, för jag älska verkligen djur!
Blir inga fler inlägg idag vad jag vet, förutom berättelsen;)
Ha en skön dag nu;)

Dagens låtar:
* Chris Medina- What Are Words
* Chris Mhina- Last Dance



Glöm nu inte att rösta på din favorit låt av Skillet! Du kan vinna en länkning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0