Ni kan fortfarande rösta!




Ni kanske minns Skillboard?
Det går faktiskt att rösta ett litet tag till, och vinna en länkning!
Varför slösa bort detta tillfälle?
Rösta och få chansen att få en länkning!
Det enda du behöver göra är att rösta på en av Skillets låtar, och om du har tur kommer just DIN låt på första plats av alla Skillet låtar. Skillboard är en sak som jag och en kompis gör, har kommit på det själva, så du kan bara rösta här, på min blogg. Så varför inte rösta och ta chansen att få en länkning?
Skillboard denna veckan utses snart, inom några timmar, så varför inte rösta nu när du har chansen?
Vem vet, det kanske är just DU som vinner länkningen!
Jag skriver ut din bloggs adress, då du kanske får fler besökare på DIN blogg?
Varför inte ta denna chans?
Rösta, nu eller nästa vecka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0