Min viskande skatt....<3



Ditt skratt skär genom mina öron
Din själ är dina ögon
Jag tittar på den plats där du alltid suttit
Minnet av dig är inte längre så fjuttigt
Snarare större än man tror
Får knappt plats på stället där jag bor
Jag är tacksam för minnena jag fått
Stället där jag suttit och gråtit på, är vått
Nu är allt det roliga borta
Fast minnen jag fått av dig, i längder, är inte korta
Nu börjar livet på nytt
Allt det gamla är bytt
Snart är lovet slut
Kärleken fick ta smällen, nu står den på lut

Den drar förbi mig som en travhäst
Klarar jag av, nu efter allt, att starta en fest?
För att glömma allt med han
Eller ska jag säga att han vann?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0