Jag saknar dig så mkt...

Nizir... Om jag bara nämner det poppar det upp minnen i skallen på mig och honom... Och bara tanken på Horse Power får mig att vilja gråta... Även fast HP inte är sant...

Det kändes som en mardröm, som jag skapat. Ovanför mig stod Nizir. Han tittade ner på mig och jag upp på han. Ja, världens vackraste häst stod där, ovanför mig, och jag kunde inte göra något. Inte säga till honom att han var bäst, eller att han var den finaste i hela världen. Allt var så fel...

Det var en del från HP(Horse Power), som jag skrivit under en viss tid. Berättelsen är på 76 sidor, och handlar mycket om hästar, men även om kompisar, spännande mysterium och fina kvällar på stranden.
Berättelsen handlar om att jag och mina kompisar sover över i min stuga. Varje morgon cykla vi bort till ridskolan, för att tillbringa hela dagen där. Vi får nya vänner, som också är där för att umgås med hästar, de veckorna då jag och mina kompisar också ska vara där. Plötsligt inträffar det väldigt många häststölder i samma område i Sverige. Häststölderna ökar, och slår snart rekordet över hela världen. Jag och mina kompisar börjar upptäcka vissa saker och försöker ta reda på vad som egentligen händer. Men allt verkar vara i en enda röra, och det är inte lätt att para ihop sakerna, och få pusselbitarna att falla på plats. En kväll, när vi stannar kvar på ridskolan över natten, hör vi några röster från hagarna. I en av hagarna står två män och föser ut en av hästarna, ut från hagen och bort mot en transport. Vad ska vi göra? Ringa polisen, kontakta en granne eller klara av det själva? Mycket kort tid, och för svåra val...
Ja, det är ungefär det som HP handlar om. Jag har bara skrivit den för skoj skull, när jag inte haft något att göra. Jag tkr den verkar väldigt verklig, och det är därför som jag blir rörd av att tänka på den, i och med att det händer så himla mkt! Både roliga och sorgsna saker. Jag måste gå nu, men vi ses senare! Chiao!//Felixiz

Jag tänker på dig varje natt, Jag kan inte sova utan att veta att jag ska få träffa dig snart igen.
Varje gång jag varit hos dig längtar jag tills nästa gång jag får komma till dig igen.
Du betyder otroligt mkt för mig, och jag ska alltid minnas dig, även om det kmr en ny favorithäst i mitt liv(svårt att tro, ganska svårt att gå om dig när det gäller kärleken du ger alla runt omkring dig). Du kmr alltid finnas i mitt hjärta...(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0