Gött med SOMMARLOOOOOOOOV!!!!

NU ÄR DET SOMMARLOV!!
Ikväll ska jag iväg till en kompis, och vi ska fira lite. Gött som in i!!
Äntligen har det göttaste lovet som finns nått mig!Kanske kommer lite bilder från skolavslutningen lite senare;)
Men jag pallar inte föra över de nu, så det får vänta. Däremot kan ni få berättelsen nu. Eller, strax.
Och dagens mening är: Livet går vidare.
Japp. Livet går faktiskt vidare, även om man tror att det tar slut nu. Några av mina klasskompisar grät jättemkt idag på skolavslutningen... Visst, det är sorgligt att lämna dennna underbara klass... Men livet går vidare. Visst är det tillåtet att gråta, såklart. Men jag tkr bara inte att man ska haka upp sig på det. Livet går vidare.
Dessutom kommer jag försöka hålla kontakten med vissa av de;) Såklart. Kanske inte alla 30 st, men några av de. Några av tjejerna;)
Tänk, att Om de bara visste skrev jag för ganska långt tag sen. Den handlar ju om detta lovet som kommer, som började idag, och då tkt jag att det var jätte långt till sommarlovet! Att det skulle ta ÅR innan jag fick mitt lov. Och nu, plötsligt, så befinner jag mig i början av LOVET!! Helt sjukt, men UNDERBART!
Berättelsen kmr trax, så håll ut;) //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0