Första doppet iår!

Yeah!
Igår tog jag mod mig och badade, vilket var första badet detta året! Verkligen stolt!Konstigaste var att det inte var ett dugg kallt! Asså, visst var det väl ganska kallt i början, men sen gick ju det över. Idag var mitt andra dopp detta året;D Yeah! Tänkte ge er bilderna från några dagar av veckan.

Tornado på Bakken

Spökhuset

Ser ni olstrålarna där uppe som strålar ner? Tkr det är as coolt!

Så här såg stranden ut i torsdas kväll

Titanc museet i Danmark

Mitt öga- vet ej hur bilden blev sån... xD


Sådär ja... Bilder sen ungefär hela veckan. Inte måndas, inte onsdas, och inte heller från i lördas. Ska dra nu. Ha det gött! Imorrn är det Nationaldagen. Hedjå!//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0