Fin kväll ändå;)

Det blev, trots mina åsk- fantisier, uppehåll nu på kvällen. Det är jag tacksam för. Tänkte gå och lägga mig och läsa en bra bok nu, eftersom jag är ganska slut efter Beahhandbollen. Kanske inte så kontigt?
I vilket fall som helst, blir det inget mer bloggande idag. Imorrn vet jag inte hur det blir med uppdateringen, får se hur det blir. Tror jag kmr få lite tid över på kvällen. Först ska jag iväg till skolan, och sen ska jag iväg ett tag. Vet inte hur länge jag kmr vara borta, men ett eller två inlägg blir de imorrn. Ha det gött och vila nu ut er till imorrn. Snart är det sommarlov(för de flesta)!(Y) Chiao!//Felixiz

Ser ni spindlen?;S Hoppespindel;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0