Du<3


Jag blickar ut över havet
Du bryr dig inte över huvudtaget
jag gråter varje natt
du är inte längre min skatt
jag finns alltid här för dig
så snälla sluta ignorera mig
jag försöker ara sund
fast jag aldrig får sova en blund
det som väcker alla varje natt är mitt tjut
när kommer detta egentligen ta slut?
du verkar aldrig mer vilja prata
och den lilla orange saken i hörnet har slutat blinka på min data
vi var aldrig så kallade kända
men det som hände får aldrig mera hända
mina känslor blixtrar inom mig
Dina ögon blänker som en nypolerad bil med lack
jag saknar hela dig
det enda jag kräver från dig, är ett Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0