Vanilj & Sockerpuff

Vet, låter som värsta glass med flingor, deras namn tillsammans...xD



Jag har funderat och funderat över det här med Sockerpuff och Vanilj... Om jag ska bli ensam skötare eller bara släppa dom och låta dom glida ur mitt liv... Egentligen hade svaret varit alternativ 1, men ibland är det inte så lätt... Men... Denna gången tog jag tag i det hela, och frågade ägaren om jag kunde bli ensam skötare (för min kompis som jag var med innan kunde inte denna veckan). Hon som äger Sockerpuff och Vanilj är otroligt snäll, så hon sa att det var väl klart att jag kunde det. Jag får komma dit och sköta om hästarna när jag vill. Och jag är så OTROLIGT glad för det! Jag hade verkligen inte kunnat släppa dom och låta dom sakta försvinna ut från mitt liv, för jag älskar dom lika mycket som jag älskar Nizir. Och det är VÄLDIGT mkt, kan jag redan nu säga.
Så, idag, efter ridlägret, hade jag tänkt sticka iväg till dom och sköta om dom. Dom två otroliga hästarna med den otroliga ryttaren....(vet inte om jag kan kalla mig otrolig, men jag ställer jue upp för dom, eller hur?).
Jag ska försöka få lite bilder på dom. Så, kanske det blir att jag lägger upp lite bilder på mina två älsklingar i veckan;) //Felixiz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0