Uppehåll i några dagar

Hej hej!
Idag ska jag iväg, så jag kmr inte kunna blogga så mkt. Och i helgen kmr jag inte ha tillgång till datorn, så då blir de inget bloggande. Sen hela nästa vecka så kmr jag inte heller ha tillgång till datorn, så det blir inget bloggande på ett tag. Min bästis ska gästblogga här någon dag nästa vecka. Det kmr inte bli så mkt bloggande, både för min och hennes del, men hon kmr väl ge er något inlägg nästa vecka I Guess. Hon är en härlig person, och full av överraskningar, så ni har nåt att se fram emot!;) Det kan jag lova er;)
Jag hoppas ni inte blir allt för ledsna att jag är borta idag(Y)
Hoppas ni får en underbar vecka, sen när jag inte kommer kunna blogga till er(Y)
Men än sålänge är jag kvar!:D Visst, det blir kanske inte så mycket inlägg idag, men lite blir det ju;) Ha de gött! //Felixiz


Kommentarer
Postat av: Saga

Hej du :D

skulle du kunna kommentera vad du skulle vilja läsa om på bloggen? :) Jag har bloggtorka och ska göra sju tidsinställda inlägg medan jag är på semester så jag skulle behöva ha läsarnas hjälp.. :) kan vara vad som helst ;)



Tack i Förhand om du skulle orka! :)

- hihi, man får även en länkning i inlägget som man har kommit på idén till. -

2011-07-01 @ 11:41:58
URL: http://sydowss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0