Tävlingen AVSLUTAD!

Ni kanske minns att jag hade en tävling för ett tag sen, där jag frågade om det var någon som kunde se vad det var för sorts djur? Och ni skulle helst ha med "rasen" också. Jag tror inte att det var så många som upptäckte att det var en tävling, för det var bara EN ENDA som anmälde sig, vilket är lite konstigt när det står att ni, just den dan, var över 16 besökare. Inte mycket, men nån mer än EN borde väl ha sett att det fanns en tävling? Iaf, Moa, som gissade rätt gissade på att djuret var en fågel, till och med sveriges MINSTA fågel. Och, ja, det ÄR faktiskt rätt.
Så, då vill jag nu länka hennes blogg, inte bara för att hon vann en länkning, utan också för att henne blogg är rolig och är mkt värd att läsa. Hon skriver bra, och har bra bilder och hennes innehåll i inläggen är roliga.
En riktigt bra blogg med en suverän bloggerska, Moa med hennes blogg; http://moaplace.devote.se/
Värd att klicka in på, kan jag säga. Jag kikar in där emellanåt och jag blir faktiskt glad att läa hennes blogg, vilket jag tror att du också kommer bli. Att bara kolla på headern gör mig glad. Hon har verkligen fått till det lilla extra, så, kika in vettja!:D Men, glöm inte bort att titta in här också;) Chiao!//FelixiZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0