Små trött efter 1,25 mil

Jaha, då var man hemma igen då. Vilken runda! Stannade en enda gång under rundan, den jag alltid springer(fast idag tog vi och sprang en bit till, där vi i vanligafall brukar gå...). Jag är så STOLT! I vanliga fall brukar jag stanna 4-6 gånger- om inte mer. Så, ja, kul, riktigt kul! Nu blirre att slänga sig i duschen, sen blirre stan och godisaffären. Har kommit på en lysande ide´:D
Jag ska byta ut chipsen mot popcorn, och det- i vanliga fall- äckliga godiet mot nötter eller torkade frukter, som aprikos, russin, persika osv. Så jaa, snart blirre mums mums när man sticker till affären:D
Vi hörs, alla göa bloggläsare!//Felixiz


Snart är sommarlovet slut... Blir en härlig avslutning nästa vecka... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0