Saknaden efter dig är större än vad man tror....

Hej hej!
Jag ska snart iväg. Jag kmr inte kunna blogga på HELA veckan! Ni får ursäkta, men det är så det är...
Kanske kmr Sosso in och gästbloggar nån gång under veckan. Men jag kmr inte ha tillgång till datorn, så att ni vet det. Jag kmr ge er lite bilder sen denna veckan lite senare, nästa helg(den som kmr). Ha de så gött sålänge!

PÅMINNELSE!
Glöm nu inte att kommentera och delta i tävlingen! Och sen får ni ju inte glömma bort SKILLBOARD!:)


Ha de gött sålänge alla göa läsare!<3 //Felixiz



Det är konstigt hur allt plötsligt kan förändras
hur man med strömmen dras
Jag blickar ut på landskadet jag lever i
Samhellet jag är en del av, där inuti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0