Någon mer än jag?

Är det någon mer än jag som är trött idag?
Jag har fått sova 10 timmar eller något, men ändå är jag som värsta Zombien! Inte likt mig, jag är lixom morgon pigg och vaknar för det mesta runt halv 7. Tydligen har det vänt sig... Dumt. Jag vill lixom inte sova bort halva dan, utan jag vill hitta på massor av saker! Bäst att jag fixar det på lovet(vet att man ska sova ut sig på lovet, men nej nej, inte när det gäller mig!). Har suttit här och kollat på lite bilder sen jag började rida, för tre år sen. Min gamla ridkompis, som jag även gått i samma klass med i 7 år eller något, hittade jag bilder på. Jättesött!! Tänk vad folk kan förändras. Och hästarna också för den delen. Ska snart äta lunch, sen blir det väl något inlägg till er;)
Ha de gött nu, alla goa läsare! //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0