Liseberg!

Hejhej. Denna veckan kommer Emme inte ha tillgång till datan så nu är det hennes bästis Sosso som gästbloggar. Just nu är jag och campar i göteborg så jag har inte så mycket att berätta. Igår var jag på liseberg så det är väl toppnyheten idag antar jag. Jag har räknat ut att under dessa två dagarna som jag varit där så har jag åkt ca 99 gånger i olika berg-och-dal-banor. Mina topp tre favoriter är: 1. Uppsvinget, 2. Balder, 3. Spinrock. När klockan var 8 så var det Lotta på Liseberg. Jag och mamma kollade på det och det var skitnice. De hade olika linor med kameror på över publiken. De artister som var där var: Rasmus Eriksson (Country-sångare från talang 2011), The Poodles, Malena Ernman, Pauline och Swingfly (med låten "Me And My Drum" från Melodifestivalen 2011). När det var reklam så uppträdde dem för publiken, vilket inte tv tittarna kunde se. Men det var i alla fall askul. När det var 20 sekunder kvar tills reklamen tog slut så ropade kamermannen: "Nu är det 20 sekunder kvar! Var beredda!" och sen när det var sju sekunder kvar så ropade dem: "7, 8, 6, 5, 4, 3, Sätt igång musiken och applådera!" och så satte de på musik och alla applåderade när tv-inspelningen kom igång igen. Haha. Hur som helst. Nu ska jag gå tillbaka till Emmes riktiga bloggande:
Dagens låt: Awake And Alive av Skillet
Dagens mening: Allt händer av en anledning
och mer vet jag inte vad hon brukar skriva x)
Nu måste jag sticka så vi får höras ikväll eller imorgon. Vi får se hur det blir:)

//Sosso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0