Regnig dag, men det spelar ingen roll när man är pigg!

Hej på er!
Ja, idag kommer jag börja min datorfria- tid, som kommer hålla på i ungefär en vecka.
Men, som ni säkert läst innan, så kommer min bästis lägga upp minst ett inlägg denna veckan. Så att ni får något kul att läsa, trots att jag inte kommer ha tillgång till datorn. Jag kan lova er, att ni inte kommer ångra er! Hon är full av överraskningar! (Y)  Ni får ha det gött sålänge! Tjaddå, alla goa läsare! //Felixiz


Dagens Mening: Om man tänker för mycket blir man vilsen i tankarna
Dagens Ord: Ponny Akuten (P.A)
Dagens Låt: Black Eyed Peas- Just CanT Get Enough
Dagens Hiss: Jag är pigg!:D
Dagens Diss: Det regnar...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0