Ett snabbt inlägg

Hej på er alla goa bloggläsare!
Idag så kommer jag inte ha tillgång till datorn. Och, det kmr jag förresten inte heller ha på hela veckan, tror jag. Kanske ett inlägg nån gång, men det kommer inte vara den uppdateringen det varit denna veckan.
Jag hoppas att ni inte blir allt för ledsna(Y) Nästa vecka, igen, kommer det bli betydligt mer inlägg, och betydligt mer att läsa. Jag kommer dessutom bjuda på roliga tävlingar och ge er lite pyssel tips. Så, det kan ni jue se fram emot:D
Skillboard denna veckan ska ni oxå få. Ska se om jag hinner lägga upp den här snart. Glöm inte att rösta på nästa veckas skillboard nu! Det skulle varit otroligt kul om just DU deltog!(Y) //FelixizZz


Glöm nu inte att hålla koll på allt som händer i Norge. Ganska bra att veta vad som inträffar där just nu, vad som händer och vad de kommit fram till. Om det är nån som misat det hela, gå då in på SVT:s hemsida;svt.se.
Alltid bra att hänga med i det som händer runt om i världen- vad som händer i vårt grannland.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: jo det gick ganska bra, men inte riktigt som jag hade tänkt mig ;)

2011-07-23 @ 12:31:17
URL: http://moaawsome.blogg.se/
Postat av: meron

fin blogg :)

2011-07-23 @ 13:25:12
URL: http://mmitiku.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nu har jag utsätt vinnaren av "veckans blogg".

Kika in på min blogg och kolla vem det är!

2011-07-24 @ 18:54:45
URL: http://litzukii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0