10 Inlägg på en dag say what?

Kom fram till att jag gjort 10 inlägg, bara idag. Hehhe;P
Med detta blirre 11:D
Blir riktigt glad när ni kommenterar också. Det gör liksom min dag till något extra. När polar´n var här satt jag bara och bloggade. Varje gång hon tittade upp från boken såg hon mig sittande framför datorn, inne i ett nytt inlägg- varje gång. Och de gångerna hon tittade upp var inte få. Jag tkr det är skit kul att skriva inlägg och driva denna bloggen- särskilt när ni kommenterar- men, att verkligen vara beroende av en blogg och få panik så fort man inte hinner med ett sita inlägg... Är inte det lite sjukt? Alla jag känner himlar bara med ögonen när jag säger att jag måste blogga- och allt beror ju såklart på att jag bloggar KONSTANT. Men jag älskar jue att blogga, jag lever för det precis som jag lever för att umgås med hästarna. Så, alla bloggläsare som läser denna bloggen, vad säger ni om lite mer roliga saker här på bloggen; som vitsar och pyssel tips, sammtidigt som jag ger er bilder? Vad säger ni, låter det bra, eller blir det kanske för mycket att läsa?(tror dock inte man kan få för mkt att läsa när det gäller en blogg).
Kommentera! Jag älskar kommentarer och svarar alltid!;) //Felixiz


En gammal bild på min gamla data

Kommentarer
Postat av: vicky . svar .

hej! tack så mycket , ja jag har följt och älskat taylor lautner i hela mitt liv typ ! älskar twilight filmerna och böckerna också .

rider du ? :)

2011-07-31 @ 20:33:43
URL: http://pojkflickorna.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sv: :D

2011-07-31 @ 20:48:28
URL: http://patriciaaigaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0