Vårkänsla...?


Vaknar av skrattande barn. Kul? Nej, inte direkt.
Ligger och läser en stund innan jag kliver upp och ser på vädret. Får en total CHOCK. Strålande sol, nästan molnfritt, inget regn(ser dock ut att komma en skur under dagen), fåglarna väsnas sådär lagom och barnen på skolan och runt om i kvarteret skrattar och skriker- som dom alltid gör på våren.
Känns lite som vår just nu. Seriöst. Nästan påsk jue..? :)
Planerna idag är att va med en kompis- som för tillfället inte svarar på mina SMS. Såg senare på FB att denna person lagt upp foto på några tjejkompisar o sig själv- runt 10,11 på kvällen, så jag antar att denna person sovit över med kompisar och inte i första taget kommer sticka iväg för att sen ringa upp mig. Så jag får se hur jag gör nu. Vad ska ni själva göra idag? ^^

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag får också vårkänslor, absolut inga vinterkänslor alls :O

Här blåser det storm också! Blåser det hos dig? :)



kram

2011-12-29 @ 14:05:34
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0