Uttrycka mina känslor på lucia...

Om jag ska vara ärlig, hatar jag dig mer nu, än förut.
Jag gillar inte att skaffa ovänner, och hatar stalkers- två regler jag har, men som nyss bröts.
Du är en j**la stalker och jag tycker INTE om det!
Vet inte hur jag ska kunna säga det till dig, för oavsett om jag säker  nåt eller håller tyst och bara ger dig blcikar jag vill att du ska förstå på att jag inte tycker om det du gör, så bryr du dig ju inte! Jag HA*AR! Förlåt alla nu, men jag var bara tvungen att skriva detta...
Hoppas jag blivit av med liite ilska nurå... ;)

Jag rusar genom dalen,
nerför landet
Söker efter ett svar
sammtidigt som jag drar mig längre och längre bort från dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0