Underbara läsare? Inget snack om saken(är läsare en sak..?)!

Jag fick sluta en och en halvtimma tidigare idag!
Haft en sjukt S E G fredag. Kanske berättar mer om den senare...

Fick nyss reda på att I Taket Lyser Stjärnorna går på TV ikväll! Har redan sett den, men se den igen är väl inge fel huh? ^^
Ni som vill se den får se den klockan nio ikväll.
Nu ska jag dra mig iväg till bibblan. Eller inte N U men senare...
Hejdå, pallar inte mer bloggande just nu... ^^
Kommer mer inlägg senare eftersom jag och datorn är bästa kompisar idag( betyder inget mer än att den är beroende framkallande..). Hejdå alla underbara, gosiga, fina, sockersöta, fantastiska, roliga, fin fina, snälla, skrattande, gråtande,
flinande... Sa jag underbara?
HAHA  GICK NI PÅ DET?







Gick ni på något idag..? ^^
SVAR: Ja, något iaf. Golv, asfalt, kuddar, mattor, parkettgolv, smuts, damm, böcker, tvätt, kläder... Kanske ni gick på mitt skämt oxå? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0