Skola, hem, skola

Skola, hem skola
- Det är just vad de är! :´
Ska iväg snart igen till skolan för det är Öppnare Hus nu för allmänheten... :P
Tänkte ta lite foto och rita lite innan jag ger mig av.
BTW, det kom SNÖ idag och F*N vad alla blev galna! :0
OMG! DET SNÖAR! ALLA, HALLÅÅÅ! DET SNÖÖÖAR!
Jag bara satt där(vi hade musik då) och mina kompisar kom fram till mig, en efter en, OH DU, DET SNÖAR!
Jo tack.. Jag VET..... Och jag är INTE glad för det!~.~
Palla snö.. -.- Kommer få GÅ till skolan nu när snön kommit... -.-
GÅ, i c:a TRETTIOFEM MINUTER I KYLA SOM BITER SIG FAST I EN! :0
Kallar ni det KUL..?!

Nä, inte jag iaf... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0