Puh.... -.-

Klar med SO:n nu... DAMN. Har pluggat till SO:n, gjorde ett test och kom fram till att mitt betyg blev VG... Känns bra, men det riktiga är imorgon.
Lilla Berit håller på att vråååla utanför... Regnar som in i också...
Jag hinner inte med NO:n och är riktigt förbannad på mig själv för det.
Men, jag är ju inte mer än en människa?
Imorgon får jag gå upp redan kvart över sex för att hinna duscha eftersom jag inte hann det nu ikväll.... Kommer inte få sova nåt tack vare stormen och damn vad eländigt allt är! Jag hoppas på mer uppdatering imorgon.
Ha det bra- svarar på era kommentarer imorgon. Gonatt// Från en sömnig FelixizZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0