I♥U

Vi kommer dit, udda som vanligt
I hamnen ikväll är det allt annat än tradigt
Bredvid Thai- resturangen står ett stort tält som är vitt
Min kompis frågar om vi ska gå in och ta en titt
Alla andra står utanför tältet i grupper och minglar
Det finns dom som redan är fulla, som går runt och vinglar
Alla som här röker och super
Tillskillnad från festivalen finns det inga Langos här där fettet dryper
Alla killar vänder sig om
Jag tittar blygt upp på dom
Alla killar här är ungefär 16 år
När jag ser alla deras burkar, flaskor och fimpar undrar jag hur de mår
När vi kommer in i tältet är det rök överallt
Stort, coolt och ASballt
Det svider i mina ögon av röken och vi går ut igen
Då upptäcker min kompis någon som hon känner igen
Det ser ut som stackar´n snart ska svimma
Hon verkar se och uppleva allt i en dimma
Hon är såklart full, och har druckit mer än vad hon borde
Vart är hon på väg, vad startade detta, vad var det HON gjorde?
För mycket frågor, för rolig fest
Jag nickar åt min kompis, som just nu är
BÄST
När vi kommer in i tältet och ska dansa är vi ganska stela
Men vi har ASkul och är hela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0